Home AKTUALITET Nga Valbona Mezini -Inteligjenca artificiale, industria e bukurisë, kozmetikës në epokën e...

Nga Valbona Mezini -Inteligjenca artificiale, industria e bukurisë, kozmetikës në epokën e re -Tregu global i produkteve kozmetike, do të arrijë 806 miliardë dollarë në 2023

Koncepti i bukurisë dhe kozmetikës ka përparuar që nga standardet e lashta egjiptiane të flokëve të qetë, lëkurës së pastër dhe syve të bukur për të përfshirë ngjyrën e flokëve dhe zgjatjet, konturimin e fytyrës dhe përmirësimin e vetullave. Për secilën kurbë në fytyrën tonë, tani ekziston një produkt në dispozicion për ta përmirësuar dhe projektuar bukur atë. Përkufizimi i bukurisë ka ndryshuar ndër vite. Ekonomitë në rritje globale, rritja e të ardhurave të disponueshme, ndryshimet në stilin e jetës (kënaqja në kozmetikë për kujdesin e lëkurës, trajtimet e salloneve dhe banjëve) dhe ndryshimet klimatike kanë rezultuar në rritje të kërkesave për kujdes të lëkurës. Popullariteti i produkteve të bukurisë natyrore dhe organike, veçanërisht në Shtetet e Bashkuara dhe vendet evropiane, ka nxitur gjithashtu rritjen e tregut të kozmetikës.

Inteligjenca artificiale (AI) është një nga nxitësit kryesorë të Revolucionit të Katërt Industrial, dhe po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe bashkëveprojmë me të dhënat dhe teknologjinë. Për industrinë e mallrave të konsumit, AI siguron fuqinë e personalizimit, automatizimin e procesit, marrjen e vendimeve të shtuara dhe rrjetet dixhitale të zinxhirit të furnizimit, të cilat tradicionalisht kanë kërkuar inteligjencën njerëzore. Me ardhjen e inteligjencës artificiale, teknologjisë së zgjuar dhe mësimit të makinerive, një numër në rritje i kompanive po përqafojnë personalizimin e produktit dhe ofrojnë rutinat e bukurisë të bazuara në njohuri për konsumatorët e tyre. Tregu global i produkteve të kozmetikës do të arrijë një vlerë prej 806 miliardë dollarë dollarë deri në vitin 2023, sipas një raporti të Kërkimit Orbis.

Vitin e kaluar, PreScouter, identifikoi dhe analizoi teknologjitë e fundit që ripërcaktuan industrinë e bukurisë dhe kozmetikës, dhe këtë vit, përparimet e mëdha çuan në rritjen e kapjes së aksioneve të tregut për shkak të integrimit të AI me kozmetikën.

Këtu, ne rendisim disa nga zhvillimet më të fundit nga industria e bukurisë drejt njohjes së fytyrës dhe algoritme të përmirësuara të mësimit të të dhënave ose kërkimit të të dhënave në ndjekje të lëkurës rrezatuese, jawlines skalitur dhe flokëve të butë.

FOREO, një markë suedeze e teknologjisë së bukurisë, ka dalë me një pajisje të quajtur LUNA fofo. Isshtë një pajisje pastruese e bazuar në AI estetikisht e këndshme me sensorë të përparuar të ngulitur që analizojnë lëkurën e një përdoruesi dhe gjenerojnë rutinat e personalizuara të masazhit spa për përdoruesit e tij. Pajisja shoqërohet me aplikacionin FOREO For You, i cili zhbllokon të gjitha tiparet kryesore të pajisjes dhe ruan të dhënat e përdoruesit. Sipas analizës së lëkurës, aplikacioni gjeneron rutinat më të mira të mundshme të pastrimit të fytyrës, me intensitet dhe kohëzgjatje të personalizuar. Mësimi i AI dhe makinerisë mbështet algoritmin e Luna fofo, i cili azhurnohet vazhdimisht për t’iu përgjigjur nevojave të klientëve të tij.

PROVENI: Projekti i gjenomit të lëkurës dhe trajtimi i personalizuar i bukurisë

I diplomuari i Shkollës së Biznesit në Harvard, Ming Zhao dhe shkencëtari i Stanford Amy Yuan themeluan PROVEN dy vjet më parë. Qendra e modelit të tyre të biznesit është zhvillimi i një baze të dhënash të shkëlqyeshme të bukurisë – Projekti i gjenomit të lëkurës – fitues i winnermimit të Inteligjencës Artificiale të MIT-it 2018. Thuhet se është baza e të dhënave më gjithëpërfshirëse analitike e përbërësve klinikë të efektshëm të kujdesit të lëkurës. Me këtë bazë të dhënash në dispozicion, PROVEN synon të kombinojë inteligjencën artificiale, të dhëna të mëdha dhe hulumtime akademike për të krijuar produkte të personalizuara të kujdesit të lëkurës.

Kurologjia: Drejt këshillave të personalizuara për kujdesin e lëkurës

Kurologjia është një tjetër markë e teknologjisë së bukurisë që ofron zgjidhje të personalizuara për kujdesin e lëkurës, që synojnë posaçërisht ata që merren me puçrrat. Kjo markë bashkon praktikuesit mjekësorë me zhvilluesit e aplikacioneve për të ofruar një shërbim të bazuar në pajtim për këshilla për lëkurën. Baza e Kurologjisë dhe produkteve të saj është të sigurojë një zgjidhje të personalizuar në internet të kujdesit për puçrrat duke përdorur mësimin e makinës dhe AI. Përdoruesit ndajnë selfie dhe plotësojnë një pyetësor në aplikacionin e tyre. Ato më pas përputhen me profesionistë mjekësorë të cilët hartojnë formula doganore për të synuar nevojat individuale të kujdesit për lëkurën.

Ndeshjet e mia të bukurisë: Motori i kërkimit të bukurisë

Mjekësia e personalizuar ose kujdesi për lëkurën është një çështje e kushtueshme që shumë nuk janë të gatshëm ose nuk janë në gjendje të kënaqen. Ndeshjet e mia të bukurisë ofrojnë zgjidhje për kujdesin e lëkurës duke përdorur produktet që aktualisht ekzistojnë në treg. Ajo ofron rekomandime të personalizuara dhe të paanshme dhe krahason çmimet për produktet e bukurisë. Ky motor që përputhet me bukurinë përdor teknologjinë e mësimit të makinerive dhe UA për të sugjeruar artikujt e tyre nga një bazë të dhënash me mbi 400,000 produkte. Vlerësohet në mediat sociale nga Vogue dhe Harper’s Bazaar, dhe me një gamë të produkteve përfshirë kujdesin për lëkurën, përbërjen dhe kujdesin për trupin, ky motor kërkimi personalizon përvojën e përdoruesit dhe siguron fuqinë për të zgjedhur, përzgjedhur dhe krahasuar produktet e bukurisë në dispozicion në treg .

Funksioni i bukurisë: Revolucionarizimi i kujdesit për flokët

Funksioni i fillimit me bazë në Nju Jork Funksioni i Bukurisë po tërheq klientët me shampo dhe kondicionerë të përshtatur për kërkesat e përdoruesve. Kompania pretendon se mund të krijojë 12 miliardë kombinime të ndryshme përbërësish. Ngjashëm me PROVEN, Funksioni i Bukurisë përdor të dhëna të mëdha, UA dhe mjete mësimi makine për të analizuar produktet që i përshtaten llojit të flokëve, strukturës së flokëve, lagështisë së kokës dhe qëllimeve të flokëve. Përdoruesit inkurajohen të plotësojnë një pyetësor për të identifikuar kushtet e tyre aktuale të flokëve, kërkesat dhe preferencat personale. Me Funksionin e produkteve të Bukurive, përdoruesit mund të rregullojnë aromën e kondicionerit, forcën e aromës dhe ngjyrën. Me një larmi përbërësish nga fruti i pasionit deri tek vaji acai deri tek proteina quinoa në produktet e saj, kompania zgjodhi t’i mbante përbërësit e saj të pazbuluar si sekret të biznesit të tyre.

Revieve’s Këshilltar dixhital i bukurisë: Motori i personalizimit me fuqi AI

Revieve është një kompani tjetër në industrinë e bukurisë që ofron rekomandime për kujdesin e lëkurës. Ato japin këshilla bazuar në një motor kërkimi të personalizimit të AI-së që analizon 68 faktorë të ndryshëm siç janë skuqja, qeset e syrit dhe rrudhat përmes analizës selfie. Shitësi me pakicë i NordicFeel ka zgjedhur Këshilltarin Dixhital të Bukurive të Revieve për të siguruar një përvojë të personalizuar për blerësit e saj në internet. NordicFeel ka zbatuar motorin e kërkimit të personalizimit të AI-së në të gjitha vendet e tij të tregtisë elektronike në Suedi, Norvegji dhe Finlandë.

Chatbots

Chatbots janë një formë tjetër e aplikacionit AI që kanë tërhequr vëmendjen e markave të bukurisë. Markat si Sephora, Estée Lauder dhe L’Oréal i kanë rrotulluar të gjitha bisedat e tyre personale për të angazhuar një numër më të madh të klientëve. AI po revolucionarizon marketingun bisedor duke ndjekur në mënyrë proaktive bisedat me përmbajtje të personalizuar dhe përkatëse, të shtyrë në kohën e duhur, për të nxitur angazhimin e vazhdueshëm.

Shoqata e L’Oréal dhe Automat çoi në lindjen e Beauty Gifter – një chatbot mesazhesh për Facebook Messenger. Bashkëvepron me përdoruesit e tij duke kuptuar nevojat dhe preferencat e tyre dhe bën rekomandime të personalizuara të produkteve nga 11 marka të ndryshme L’Oréal. Ai gjithashtu lidh përdoruesit me lidhjen në internet të sistemit të tregtisë elektronike të L-së, për opsione të lehta blerjeje. Marka kozmetike LA Smashbox ka lançuar edhe chatbot-in e parë të bukurisë në Mbretërinë e Bashkuar në Facebook-un e saj. Smashbot lejon përdoruesit e tij që praktikisht të provojnë produkte nga marka dhe të krijojnë pamje të plotë grimi. I dërguari është i integruar me sistemin e arka, duke lejuar klientët të blejnë madje produkte pa lënë Facebook Messenger.

E ardhmja e AI në industrinë e bukurive:

Në përgjithësi, teknologjitë e përparuara të tilla si inteligjenca artificiale dhe mësimi i makinerive po zvogëlohen botën e shitësit-konsumator dhe joshjen e klientëve me lehtësinë e reklamave të zgjeruara dhe të personalizuara. UA me bazë zëri, personalizimi i produktit dhe chatbot-et do të bëhen të përhapura në tregun e personalizuar të bukurisë dhe kujdesit të lëkurës. Ndërsa konsumatorët marrin një qasje më të rrumbullakosur ndaj bukurisë që përfshin shëndetin dhe shëndetin, industria e bukurisë dhe kozmetikës po gjen gjithashtu qasje holistike me integrimin e teknologjisë.

Me një qëllim për të mbështetur vendimet e bazuara në këshilla për kujdesin e lëkurës përmes zgjidhjeve të bazuara në njohuri dhe / ose të të dhënave me bazë kompjuterin, inteligjenca artificiale do të jetë një ndërruese lojë në industrinë e bukurisë, duke revolucionarizuar kështu përvojën me pakicë në të ardhmen e afërt!